اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول.در قالب ورد و قابل ویرایش در 25صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی
بیان مسئله
رویکرد اصلی حاکم بر این برنامه یک رویکرد فرهنگی ـ تربیتی با تاکید بر حل مسئله از طریق محور قرار دادن یادگیرنده در بازسازی مستمر تجربه از راه مهارت‌های اکتشاف می‌باشد.
این برنامه توجه ویژه به قانون موجود در طبیعت دانش آموز مبنی بر تقدم بُعد فعال او بر…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *