بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی

بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی

بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی

 فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكيده فارسي
فصل اول: کلیات طرح
1-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 2
1-2-بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………….. 3
1-3- اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن………………………………………………………… 5
1-4- چارچوب نظري تحقيق…………………………………………………………………………………… 6
1-5- اهداف…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *